Upominki reklamowe

Możliwość komentowania Upominki reklamowe została wyłączona

Każdy człowiek czuje się szczególnie dowartościowany, kiedy otrzyma jakiś, nawet niewielki upominek. Podobnie jest z klientami. Dlatego też upominki reklamowe są skutecznym narzędziem marketingu. Ponadto są one przez obdarowanych używane przez dłuższy lub krótszy czas, a więc przypominają mu o ofiarodawcy, czyli firmie, która świadczy jakieś usługi lub produkuje albo sprzedaje jakieś produkty. Wartość takich prezentów, które nie podlegają opodatkowaniu, określa stosowna ustawa. Firmy chętnie sięgają po tego typu narzędzie promocji. Do najbardziej popularnych gadżetów, które rozdaje się potencjalnym klientom, należą: długopisy, kubki, breloczki, smycze, parasole, torby, elementy ubioru, podkładki, drobne przedmioty elektroniczne. Wykonanie tych gadżetów najlepiej powierzyć wyspecjalizowanej firmie poligraficznej. W katalogach publikowanych w Internecie można wybrać asortyment oraz standardowe wzory gadżetów. Wystarczy tylko nałożyć na nie logo i nazwę naszej firmy, uzgodnić wielkość, kolor, ilość sztuk i cenę. Jeśli chcemy mieć upominek oryginalny, a taki klienci na pewno odróżnią spośród podobnych do siebie i lepiej utrwalą w pamięci, możemy zlecić zaprojektowanie czegoś niestandardowego. Będzie to kosztować nieco więcej, ale efekt oddziaływania marketingowego będzie również o wiele mocniejszy.