Spam jako antyreklama

Możliwość komentowania Spam jako antyreklama została wyłączona

Jak często dostajemy niechciane reklamy na naszą skrzynkę poczty elektronicznej lub poirytowani, zmuszeni jesteśmy do wyjęcia ulotki zza wycieraczki samochodu bądź skrzynki na listy? Spam jest kreśleniem na niechcianą informację, która rozpowszechniana jest masowo i do nieznanych osób. Możemy to także odnieść do reklamy. Spam reklamowy jest zjawiskiem niepożądanym. Przekopywanie się przez stosy ulotek/maili wywiera negatywne emocje i może źle wpłynąć na postrzeganie produktu. Dla tego jest to element rzadko spotykany przy normalnych kampaniach reklamowych. Dużo częściej tą formą dotarcia do klienta posługują się wszelkiej maści oszuści i naciągacze. Licząc, że dzięki dużemu zasięgowi zawsze trafi się kilku „frajerów”, którzy dadzą się nabrać. Ostatnio dość raptownie wzrosła także ilość wysyłanych smsów reklamowych, w których jesteśmy informowani o wygranej bądź szansie na nagrodę. To także można podciągnąć pod Spam. Aby się przed nim ustrzec, powinniśmy bardzo uważać na to gdzie i komu udostępniamy nasze dane adresowe, numer telefonu bądź mail.