Reklama porównawcza

Możliwość komentowania Reklama porównawcza została wyłączona

Bardzo częstym rodzajem reklamy, który stosowany jest przez wielu przedsiębiorców jest typ reklamy porównawczej. Jak sama nazwa wskazuje, w treści tego rodzaju reklamy odbiorca może znaleźć bezpośrednie porównanie produktu jednego przedsiębiorcy z produktem innego. Oczywiście nie stosowane tutaj są autentyczne nazwy. Jednak bardzo często agencje reklamowe wplatają różnego rodzaju szczegóły, które mają za zadanie naprowadzić odbiorcę na poprawny tok myślenia. Dzięki temu bez podania autentycznej nazwy porównywanego produktu konkurencji, odbiorcy domyślają się, o jaki produkt chodzi. Oczywiście w tego rodzaju reklamach przedstawiane jest porównanie aspektów, nad którymi produkt zleceniodawcy reklamy góruje nad innymi. Dzięki temu u odbiorców tworzy się jasne oraz klarowne porównanie. Niestety wielu przedsiębiorców przedstawia tylko niektóre, korzystne aspekty swojego produktu. Warto jest więc zgłębić się oraz porównać różnego rodzaju produkty we własnym zakresie. Dzięki temu unikniemy przykrych niespodzianek.