Reklama mobilna

Możliwość komentowania Reklama mobilna została wyłączona

Jednym ze skuteczniejszych sposobów dotarcia do klienta i prezentacji firmy, zwłaszcza w dużych miastach jest reklama na pojazdach (tzw. branding samochodowy). Mamy pod tym względem duże możliwości – są dostępne różne formaty i wzory reklam – od rozbudowanych i szczegółowych (o bogatej treści niemal przypominającej reklamę w prasie), do prostych rozwiązań, które polegają jedynie na eksponowaniu kilku, bądź jednego hasła, czy elementu (nazwa firmy, logo). Forma reklamy zależy od wielkości samochodu – inne formy mogą być aplikowane na małych samochodach osobowych, a inne na ciężarówkach; zresztą nie ma również ograniczeń, jeżeli chodzi o inne rodzaje pojazdów – równie dobrze możemy zamieścić reklamę na samolocie, helikopterze, łodzi i statku. Bardziej skomplikowane rozwiązanie to aplikacja w formie fotografii, czy grafiki, która dzięki zastosowaniu specjalnej folii może również znajdować się na oknach pojazdu (rozwiązanie stosowane często w przypadku reklam na środkach komunikacji miejskiej). Dodatkową zaletą takiej formy reklamy jest stosunkowo niski koszt – niezależnie od tego, korzystają z niej zarówno małe i średnie firmy, jak i duże korporacje. Nic dziwnego – niektóre badania wskazują, że koszt dotarcia do jednego odbiorcy jest w przypadku tej formy najniższy ze wszystkich nośników reklamowych.