Niedoceniane ulotki

Możliwość komentowania Niedoceniane ulotki została wyłączona

Ulotki są uważane potocznie za tanią formę reklamy, chociaż mało skuteczną i posiadającą wiele ograniczeń – w porównaniu chociażby z reklamą w mediach elektronicznych. Ten stereotyp nie musi wcale być zgodny z prawdą – skuteczność ulotek zależy od wielu czynników, jeżeli ta forma dotarcia do klienta zostanie przygotowana we właściwy sposób – może to być równie dobry sposób na reklamę. Kampania reklamowa za pomocą tej formy, albo uzupełnienie kampanii ulotkami może być efektywne, niezależnie od tego, czy ulotki będą wielostronne (składane), jednostronne, czarno-białe, kolorowe, matowe, czy jeszcze inne – jak we wszystkich tego typu działaniach ważne jest dopasowanie formy reklamy do potencjalnego klienta, a także wybór sposobu dostarczenia ulotki klientowi. Inaczej oddziaływać będzie ulotka pozostawiona do wzięcia, inaczej wręczona do ręki. Nie warto przygotowywać ulotek najniższym kosztem, jak to ma często miejsce w przypadku drobnych przedsiębiorców i usługodawców, którzy drukują niewielkie, czarno-białe ulotki i odbijają je na ksero. Zamiast tego – płacąc stosunkowo niewiele można skorzystać z projektu, albo wsparcia firmy poligraficznej – w zależności od formy współpracy, jaką oferuje dana firma możemy współpracować na całym etapie powstawania projektu, przedstawić swoje pomysły i sugestie, ewentualnie nanieść poprawki do zaproponowanego nam projektu.