Miłe upominki

Możliwość komentowania Miłe upominki została wyłączona

Każdy z nas lubi dostawać prezenty. Doskonale zdają sobie z tego sprawę firmy świadczące różnorodne usługi. W ramach akcji promocyjnych i kreowania pozytywnego wizerunku firmy niejednokrotnie obdarowują swoich klientów – nowych oraz stałych, licznymi drobiazgami. Uprzejmością, życzliwością i miłym gestem zaskarbiają sobie sympatię konsumentów. Często spotka się w różnych instytucjach np. bankach czy biurach, które świadczą usługi telekomunikacyjne, że po udanej transakcji np. po przedłużeniu umowy dostajemy drobny prezent. Gadżety typu: długopisy, papeteria firmowa, kalendarze firmowe, nie wymagają wielkich kosztów produkcji i wkładu. Nie potrzeba wielkich pieniędzy, aby pozyskać klienta i zdobyć jego zaufanie. Dzięki upominkom wypracowujemy sobie przychylną opinię wśród klientów. Jesteśmy widziani jako przyjazna i miła firma, która zabiega o satysfakcję i zadowolenie klientów. Ofiarując nowemu klientowi np. firmowy kalendarz z odpowiednio dobranym logo możemy być pewni, że ta osoba do nas wróci, gdyż wywarliśmy na niej pozytywne wrażenie. Zyskaliśmy jej zaufanie oraz sympatię, przekonaliśmy iż jesteśmy firmą godną zaufania, gdyż jego zadowolenie jest dla nas sprawą priorytetową. Każdemu z nas jest przecież miło, kiedy ktoś się wszelkimi sposobami stara o nasze zainteresowanie, zabiega o naszą uwagę.