Billboard zawsze popularny

Możliwość komentowania Billboard zawsze popularny została wyłączona

Reklama zewnętrzna w formie billboardu cieszy się zawsze niesłabnącą popularnością, chociaż trendy na rynku reklamy się zmieniają – wiele badań z ostatnich lat wskazuje na to, że to właśnie billboard jest jedną z najpopularniejszych form reklamy w Polsce. Przy wyborze należy zwrócić szczególną uwagę na jakość nośnika – zniszczony, nieestetyczny będzie nie tylko stanowił zagrożenie dla pieszych, czy samochodów, ale także zmniejszy atrakcyjność i siłę oddziaływania samego billboardu. To bardzo ważne – billboard jest medium, które nadal posiada masowy zasięg oddziaływania – kiedy poszczególne media i elektroniczne dążą do specjalizacji, czy fragmentaryzacji, co w jakiś sposób ogranicza grupę potencjalnych odbiorców – reklama zewnętrzna nadal oddziałuje masowo, na różne grupy klientów. Ma tę przewagę nad innymi formami, że nie można go uniknąć – tak jak przełącza się kanał w telewizji, w czasie reklam, zamyka gazetę, czy wyłącza internetową reklamę. Poza tym umieszczony we właściwy sposób outdoor, sprawia że ludzie będą oglądać dany przekaz wielokrotnie, ci sprzyja zapamiętaniu jego treści. Ta forma komunikowania się z odbiorcami wiąże się też ze specyficznym sposobem prezentacji treści – opartym na elementach graficznych, wizualnych, gdzie liczy się kreatywność, dobry projekt i wysoka jakość materiałów.