Bannery Reklamowe

Możliwość komentowania Bannery Reklamowe została wyłączona
Bannery Reklamowe

W Internecie jest jednym z pierwszych narzędzi reklamy. Bannery są z nami niemal wszędzie podczas przeglądania sieci. Niektóre małe, inne wypełniają nam cały ekran. Statyczne, animowane, interaktywne czy zintegrowane z witryną. Najczęściej zawierają hasło promocyjne, jakąś przykuwającą uwagę animowaną grafikę i/lub dźwięk. Próbują do nas krzyczeć, namawiać do odwiedzenia ukrytej pod nim strony internetowej. Są jak neony na nocnej mapie miasta. Istotne jest żeby informacja na nich umieszczona była maksymalnie chwytliwa i zwięzła, tak aby Banner został zauważony. Nie wolno oczywiście przesadzać z agresywnością tej formy reklamy. Bardzo często nachalne Bannery wywołują irytację, co nikomu nie jest na rękę. Nie na miejscu jest też blokowanie możliwości zamknięcia takiego Bannera. Wiele firm sparzyło się na nieumiejętnym wykorzystaniu tego narzędzia. Przepakowane reklamy źle zapadają w pamięć, a zasada „dobrze czy źle, aby mówili” rzadko sprawdza się w marketingu. Banner to tania forma reklamy, jest to jego największa zaleta. Daje nam także możliwość reklamy w wielu miejscach (witrynach) na raz.