Adresaci reklamy

Możliwość komentowania Adresaci reklamy została wyłączona

Potencjalnych odbiorców i klientów poszukujemy wszędzie. Najłatwiej ich pozyskać za pośrednictwem Internetu czy po prostu pod czas akcji promocyjnych np. na ulicy czy meetingu wprowadzającym i prezentującym dana usługę. Tego typu akcje są organizowane szczególnie w czasie około świątecznym, np. przed świętami Bożego Narodzenia i Nowym Rokiem. Na ulicach można spotkać ludzi rozdających ulotki czy proponujących określoną usługę lub towar. Powszechnym chwytem marketingowym podczas takich kampanii są prezenty – drobne upominki, które mają zachęcić do zakupu. Wręcza się potencjalnemu nabywcy próbkę produktu lub drobiazg z logo firmy np. wizytówkę z wszelkimi namiarami kontaktowymi oraz adresem strony internetowej, kalendarz firmowy, który się na pewno przyda z racji zbliżającego się Nowego Roku lub papeterię firmową. Do przeprowadzenia takich spotkań promocyjnych zatrudniane są osoby przedsiębiorcze, które łatwo nawiązują kontakt z ludźmi i potrafią zachęcić oraz przekonać do danego produktu, podkreślając jego najważniejsze walory. Są oni niezbędni jeśli chcemy w szybki i łatwy sposób ponieść własne dochody w danym czasie. Pomoce w takiej sytuacji są właśnie prezenty. Jeśli próbka naszego towaru znajdzie grono zainteresowanych to jest bardziej niż pewne, że to właśnie oni zawitają do naszego salonu i staną się cennymi klientami.